Huomenna menen mummin kanssa shoppailemaan. (: Tai oikeastaan, tilin saldo on sitä mieltä, että vaan mummi shoppailee, ja mä saan olla makutuomarina. Mummi menee kattomaan joululahjoja, ja mun on kuulema oltava mukana, että saan itse mieluisen lahjan. Kyllä käy! :D

Eilen mietittiin kaverin kanssa joululahjatoiveita. Niitä on tänäkin vuonna taas niin pitkä - tai oikestaan arvokas - lista, että ainakin osa jää pelkäksi unelmaksi. Listalta löytyy muun muassa digijärkkäri, uusi puhelin, iPod, Dieselin hajuvesi, Puman hajuvesi, lahjakortteja ainakin H&M:lle ja Vilaan, uusi reppu tai koululaukku jne. Mutta eihän lahjojen saaminen jouluna ole tärkeintä, sitä paitsi, vuoden tai kahden päästä en saa enää joululahjoja. Eikä se haittaa, antaminen on kivempaa kuin saaminen. :)

Minunkin olisi ostettava joululahjoja sukulaisille. Kavereiden kanssa sovittiin, ettei osteta toisillemme lahjoja tänä vuonna. Järjestetään kahden parhaan kaverini kanssa jonain viikonloppuna tyttöjen ilta, ja juhlitaan joulua ja ystävyyttä sillä lailla. :) Suurinta päänvaivaa tuottaa ehkä 4 kuukauden ikäisen kummityttöni lahja. Mitä sen ikäiselle tytölle osaa ostaa? Tytön äiti sanoi, ettei tarvitsisi ostaa mitään, mutten osaa olla ostamatta. Kyllä sille tyttelille pitää lahja saada. ;) Kummitytön veljelle olen neulomassa kaulahuivia, laitan siitä kuvan tänne heti kun se on valmis. Oon aika ylpee itestäni, en ole koskaan ollut mikään käsityöihme, mutta nyt olen innostunut neulomisesta. Ja osaankin vielä ihan kohtalaisesti. :D

Nyt varmaan pitäis mennä tekemään kuvistyöt loppuun. Jakso loppuu viikon päästä, ja mulla on vielä 3 työtä tekemättä. :S Tulee kiire, mutta kyllä mä saan ne tehtyä.

Hyvää viikonloppua kaikille! :)